Philips – to holenderski producent elektroniki użytkowej,
działający od 1891 roku. znana na całym świecie marka Philips to ponad 130 lat doświadczenia i rozwiązywania problemów oraz zaspakajania potrzeb swoich klientów. Produkty Philips cechuje wysoka jakość, niezawodne działanie, wygoda i funkcjonalność. Philips jest posiadaczem ponad 64 tys. patentów co czyni go liderem w dziedzinie wdrażania nowych rozwiązań a wszystko to realizuje z pasją dla swoich klientów.
Hurtownia Tradelectra to oficjalny dystrybutor marki Philips, oferujący szeroki wybór produktów tej renomowanej marki, gwarantującej wysoką jakość i innowację dla Twojego domu. Odkryj naszą bogatą ofertę i zaufaj ekspertom od Philips!
W prezentowanej ofercie sklepu znajdziesz takie produkty jak:
Listwa zasilająca Philips
Listwy przepięciowa Philips Surge protector
Latarka akumulatorowa i tradycyjne Philips Flashlight
Latarka czołowa
Lampa warsztatowa
Ładowarka akumulatorków Philips
Elektronika użytkowa
Philips jego pierwszymi produktami były żarówki i sprzęt oświetleniowy a już w 1922 marka Philips pojawia się w Polsce, i produkuje żarówki i sprzęt oświetleniowy a nawet radia. Już 1939 wprowadzona na rynek pierwszą golarkę elektryczną marki Philips – Philishave. Od tego czasu stało się jasne że Philips jest firmą technologiczną a jej celem jest wprowadzanie innowacji dla ludzi z jednym konsekwentnym przekonaniem towarzyszącym marce do dziś: zawsze istnieje sposób na poprawę życia. O rozwoju produktów świadczy ilość zgłoszonych rozwiązań patentowych w ilości ponad 56 000 zgłoszonych patentów.
"Znaczące innowacje – skupione na potrzebach naszych klientów – pozostają w centrum wszystkiego, co robimy." główne motto Philips
R&D w firmie Philips to aż 10,5% sprzedaży inwestowane w badania i rozwój w 2022 roku.
Historia marki:
Początek Przedsiębiorstwa Philips & Co -została założona w 1891 roku w Eindhoven w Holandii przez Frederika Philipsa i jego syna Gerarda. Dostrzegając szansę, jaką stwarza wprowadzenie elektryczności na rynek masowy i zainspirowani żywym zainteresowaniem Gerarda nauką i inżynierią, oboje wkrótce opracowali śmiały, ale aktualny plan: opłacalne, niezawodne żarówki elektryczne.
1900 Pionierzy społeczni XX wiek to czas dramatycznych zmian społecznych i gospodarczych. W tym czasie Philips stał się największym prywatnym pracodawcą w Holandii, zatrudniającym ponad 2000 pracowników. W miarę jak masowa industrializacja nabierała tempa, Gerard i jego brat Anton inwestowali w zapewnianie mieszkań, opieki zdrowotnej i sportu, wpajając kulturę odpowiedzialności społecznej, która trwa do dziś.
1910 Rozwój i sukces dzięki innowacjom - Uznając wartość badań naukowych dla innowacji produktów, pierwsze laboratorium badawcze firmy Philips – znane jako „Philips Nat Lab” – zostało otwarte w 1914 roku. Kierowane przez dr Gillesa Holsta aspirowało do najwyższych standardów badawczych, podejmując się wizjonerskich projektów, takich jak badał powstające technologie oświetleniowe w celu odkrycia nowych źródeł światła, a przełomowe odkrycia w dziedzinie lamp rentgenowskich ostatecznie zapoczątkowały zaangażowanie firmy Philips w technologie medyczne.
Lata 20 Lider w projektowaniu -Wiele z naszej wiedzy projektowej firmy Philips wywodzi się od Louisa Christiaana Kalffa. Jako architekt z pasją do projektowania graficznego, Kalff rozumiał znaczenie spójnego, skutecznego projektu i dostrzegł jego rolę w kształtowaniu preferencji konsumentów w zakresie produktów firmy i marki. Pierwszym produktem odzwierciedlającym tę wizję projektową było radio firmy Philips, w którym wprowadzono także słynne logo z osłonę fal i gwiazd.
Lata 30. XX wieku to Zmiana oblicza golenia -W latach trzydziestych XX wieku firma Philips wprowadziła na rynek swoją pionierską elektryczną maszynkę do golenia rotacyjnego o nazwie Philishave. Dzięki swojej ergonomii i atrakcyjnemu wyglądowi Philips Philishave zwiastował erę konsumpcjonizmu na rynku masowym. Odniosło to natychmiastowy sukces i przygotowało grunt pod atrakcyjne, zorientowane na klienta produkty. Od chwili wprowadzenia na rynek w 1939 r. firma Philips sprzedaje średnio 700 urządzeń Philisha na godzinę.
1940 i Rozpoczęcie współczesnej era nadawania -Po drugiej wojnie światowej firma Philips Research opracowała innowacje, które miały pomóc w odbudowie powojennej. Obejmowały one wykorzystanie światła UV do zabijania bakterii, rurowe lampy fluorescencyjne, nowe materiały magnetyczne i ceramikę, aparat słuchowy, gramofon, a także miniaturyzację i modernizację technologii radiowych i golarek. Najbardziej znaczącym wprowadzeniem była jednak telewizja masowa.
1950 od produktów po doświadczenie -Targi Światowe były wyrazem powojennych ideałów pokoju i innowacji. Firma Philips jako jedyna spośród firm międzynarodowych otrzymała własny pawilon na wystawie Expo w 1958 roku. Futurystyczna przestrzeń Philipsa, znana jako Le Poème Electronique, była gospodarzem pokazu kolorów, dźwięku i obrazu, tworząc wyjątkowe „otoczenie”; wówczas rewolucyjna koncepcja i preludium do Philips Ambient Experience.
Dźwięki lat sześćdziesiątych W odpowiedzi na kulturę popularną i siłę nabywczą konsumentów firma Philips skupiła się na udostępnianiu swoich technologii. Pierwszy kompaktowy odtwarzacz kasetowy – idealny na rynek masowy – odniósł natychmiastowy sukces. Wyznaczył światowy standard w dziedzinie nagrywania taśm, a po nim pojawił się pierwszy stereofoniczny odtwarzacz kasetowy, a także samochodowe i przenośne radioodtwarzacze kasetowe.
Philips kontynuacja rozwoju z naciskiem na innowacje w zakresie dźwięku i obrazu. Wraz z nastaniem ery wideo firma Philips wprowadziła na rynek w 1971 roku pierwszy magnetowid (magnetowid). Magnetowid i ciągłe innowacje utrzymały firmę Philips w czołówce produktów konsumenckich, ale w miarę globalizacji świata firma przechodziła także dalsze zmiany.,
Lata 80 Philips jako Lider cyfrowego świata Dzięki pionierskim pracom nad obrazem, dźwiękiem i danymi firma Philips w latach 80. XX wieku pozostawała w czołówce pojawiających się konsumenckich technologii cyfrowych. Prezentacje obejmowały dysk optyczny LaserVision, optyczne systemy telekomunikacyjne oraz, jeden z jego największych sukcesów, dysk Compact Disc (CD) – opracowany wspólnie z firmą Sony
Design for Life -W miarę jak technologia rozprzestrzeniania się jest coraz bardziej skomplikowana, złożona i wszechobecna, w latach 90. XX wieku, w którym znajdują się produkty uboczne, aby były łatwiejsze w użyciu i wygodniejsze w użytkowaniu. Firma Philips skoncentrowana na człowieku rozwiązania do projektowania produktów zatytułowanych „Design for Life”, które zharmonizowały i obejmowały wszystkie aspekty, poprawiając komfort urządzeń i wydajności.