KATEGORIE
1 » Polityka prywatności - RODO2

Polityka prywatności - RODO

  1. Co to jest RODO

Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (czyli w skrócie właśnie RODO) to Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych). Jest to akt prawny przyjęty przez Unię Europejską regulujący zasady ochrony danych osobowych – zastępuje dyrektywę 95/46/WE z 1995 r.

 

Jego przepisy wchodzą w życie 25.05.2018r.

 

  1. Kto musi przestrzegać RODO?

Każdy przedsiębiorca prowadzący działalność w Unii Europejskiej. Każdy, kto przetwarza Państwa dane osobowe (przy czym przetwarzaniem jest już przyjęcie Państwa danych osobowych). Każda taka instytucja –czy to sklep, czy to inna instytucja, która ma jakikolwiek dostęp do Państwa danych osobowych – nawet w sposób pośredni- ma obowiązek przestrzegać przepisów regulowanych RODO.

Ale prawdę mówiąc, każdy, kto otrzymał Państwa Dane Osobowe powinien dbać o ich bezpieczeństwo.

 

  1. Co to są Dane Osobowe?

To każda dana dotycząca Państwa osoby, która jest w stanie zidentyfikować Państwa osobę. Na pewno imię, nazwisko, adres, PESEL, ale proszę pamiętać, że w pewnych sytuacjach może to być także e-mail, numer telefonu, numer rejestracyjny samochodu, czy nawet opis – wszystko zależy od kontekstu i od tego komu i w jakiej sytuacji dane Państwo powierzają. Stąd zachęcamy do ostrożności.

 

  1. Czy w związku ze zmianą przepisów muszę zrobić coś jako klient?

Nie. Państwa dane osobowe są w naszej firmie chronione. Oznacza to, że znajdują się na zahasłowanych serwerach, zahasłowanych komputerach. Dostęp mają do nich tylko te osoby, które muszą – w celu realizacji zamówienia (np. osoba wypisująca list nadawczy) lub złożenia oferty. I tylko w tym zakresie, w jakim dane Państwa potrzebne do realizacji zlecenia (np. osoba pakująca paczkę nie ma dostępu do Państwa numeru konta, bo takich informacji nie potrzebuje, aby prawidłowo wykonać swoje zadanie).

 

  1. Kto jest administratorem moich danych?

Administratorem Państwa danych powierzonych sklepowi TradElectra jest Hurtownia TradElectra Agnieszka Bieńka, ul. Kuscoińskiego 16/1, 87-100 Toruń, NIP: 8792101808, REGON: mail: sales@tradelectra.pl, tel: 505610212

 

  1. Jak skontaktować się z administratorem moich danych osobowych?

Z administratorem Państwa danych w naszym sklepie, czyli z Hurtownią TradElectra skontaktować się można:

  1. Poprzez e-mail, pisząc na adres: sales@tradelectra.pl; sklep@tradelectra.pl; reklamacje@tradelectra.pl; rodo@tradelectra.pl, hurtelectra@gmail.com
  2. Telefonicznie: pod numerem 505-610-212
  3. Pocztą tradycyjną: pisząc na adres: Hurtownia TradElectra, ul. Kusocińskiego 16/1, 87-100 Toruń

 

 

  1. Skąd otrzymaliście moje dane?

Państwa dane przekazali nam Państwo.

Mogli Państwo dokonać tego na kilka sposobów:

  1. Zamawiając towar w naszym sklepie na stronie www.tradelectra.pl  (z rejestracją konta klienta lub bez rejestracji) – podali Państwo swoje dane osobowe w zakresie: imienia, nazwiska, adresu do dostawy, adresu e-mail, telefonu – zamówienie takie automatycznie znajduje się w systemie elektronicznym sklepu
  2. Zamawiając wybrany przez Państwa towar  poprzez wysłanie wiadomości e-mail, gdzie podali Państwo swoje imię, nazwisko, adres, e-mail i numer telefonu (bądź część tych danych) – zamówienie takie zostaje, w celu realizacji, wpisane do systemu elektronicznego sklepu.
  3. Zamawiając towar telefonicznie podali Państwo konsultantowi swoje imię nazwisko, adres, telefon, e-mail (bądź część tych danych) – takie zamówienie zostaje wpisane przez pracownika do systemu elektronicznego sklepu od razu, podczas rozmowy– oznacza to, że nie przetrzymujemy Państwa danych osobowych w formie papierowej (np. poprzez notowanie na kartkach)
  4. Dokonali Państwo przelewu, płatności za zamówienie, którego Państwo u nas dokonali  – poprzez system bankowości elektronicznej, Bank przekazuje dane w postaci imienia, nazwiska, adresu i numeru konta osoby dokonującej przelewu lub poprzez systemy PayU, PayPal, które również przekazują dane osób dokonujących płatności .
  5. Zamawiając na portalu Allegro podali Państwo swoje dane osobowe potrzebne do realizacji zamówienia. Dane te przekazane są nam przez Allegro, w sposób zautomatyzowany trafiają do systemu elektronicznego. Oznacza to, że nie są one przepisywane, ale „zaciągane” z systemu Allegro.

Żadnych z Państwa danych nie pozyskaliśmy w nieuczciwy sposób. Nie kupujemy baz danych, nie popieramy i nie stosujemy handlu adresami  mailowymi, czy telefonami. Nie przekazujemy Państwa danych instytucjom nieuprawnionym.

  1. Jaki jest cel przetwarzania moich danych

Państwa dane osobowe przetwarzane są przede wszystkim w celu realizacji dokonanego zamówienia.

Opisując to szczegółowo, Państwa dane przetwarzane są w następujących celach:

  1. Realizacji złożonego przez Państwa zamówienia – czyli do wystawienia odpowiednich dokumentów księgowych (np. faktura imienn i  zaadresowania przesyłki – czyli stworzenia listu przewozowego, dla wybranego przez Państwa przewoźnika, zarejestrowania wpłaty za zamówienie
  2. Realizacji ewentualnych reklamacji i zwrotów z Państwa strony
  3. Przyznania rabatu na asortyment sprzedawany w sklepie
  4. Odpowiedzi na Państwa zapytania
  5. Marketingowych, na które wyrażają Państwo osobno zgodę – w celu dostosowania oferty do Państwa potrzeb, w tym także wysyłania newsletterów. Proszę przy tym pamiętać, że zgodna na tego wysyłki ofertowe i marketingowe nie jest obligatoryjna. Oznacza to, że nie muszą Państwo zgodzić się na wysyłanie np. newslettera- zgoda ta jest niezależna od realizacji zamówienia –tj. zamówienie zostanie zrealizowana nawet, jeśli nie zgodzą się Państwo na przekazywanie treści marketingowych.

Dodatkowo zaznaczamy, że nie przesyłamy żadnych informacji reklamowych innych instytucji, sklepów czy organizacji!

 

  1. Tworzenia analiz i zestawień potrzebnych dla naszych wewnętrznych potrzeb
  2. W celu oceny naszego sklepu na portalach opineo.pl, ceneo.pl, allegro.pl czy okazje.info; a także w celu oceny produktów i działania naszego sklepu na stronie sklepu www.tradelectra.pl

 

Proszę pamiętać, że zgoda na ocenę sklepu, a tym samym podanie części swoich danych w/w portalom jest fakultatywna. Realizacja zamówienia nie zależy od w/w zgody i nie może od niej zależeć. Ocena pracy sklepu służy tylko wyrażeniu Państwa opinii i nie musicie Państwo godzić się na dokonywanie oceny.

 

  1. Wypełniania obowiązków prawnych i podatkowych przez Administratora – czyli w zakresie, w jakim musimy dane te przedstawiać do Urzędów Skarbowych i innych organów prawa i podatkowych

Dane osobowe przetwarzane na naszej stronie mogą być przetwarzane także w sposób zautomatyzowany, w tym poprzez profilowanie w celu dostosowania zawartości strony do Państwa preferencji i zainteresowań. nie wywołuje to skutków prawnych wobec Państwa, ani też nie wpływa na Państwa  w podobny istotny sposób.

 

  1. Jaki jest okres przetrzymywania moich danych

Tak długi, jak będzie istniała postawa do ich przetwarzania. Nie przetwarzamy Państwa Danych Osobowych bez powodu – ale z powodu realizacji zamówienia lub usługi, albo zapytania z Państwa strony.

Dane przechowujemy tylko tak długo, jak wynika to z przepisów prawa lub tak długo, dopóki Państw zgody na przetwarzanie swoich Danych Osobowych nie odwołają.

Nie przechowujemy Państwa danych udostępnionych w zamówieniu dłużej, niż wymaga tego od nas prawo i instytucje podatkowe i prawne.  W związku z przepisami podatkowymi – jest to 5 lat, w związku z prawem do dochodzenia roszczeń z tytułu umowy sprzedaży –maksymalnie do 10lat.

 

  1. Gdzie przechowujecie moje dane osobowe?

Na serwerze home.pl, na serwerze google.com

Dane związane z realizacją zamówień przechowywane są także w systemie elektronicznym sklepu tradelectra.pl – Shopgold, na poczcie elektronicznej oraz w systemie księgowym – w chwili obecnej jest to Fakturownia.pl.

Dane nie związane z zamówieniami –przechowywane są tylko na poczcie elektronicznej – nie ma potrzeby wprowadzania ich bowiem do systemu elektronicznego sklepu.

Dane związane z zapytaniami ofertowymi –mogą zostać wprowadzone do systemu elektronicznego sklepu – zależy to od formy i sposobu składania Państwu oferty.

W formie papierowej przechowywane są tylko te dane, które wymagane są przez organy podatkowe. Z zasady nie przechowujemy danych w formie papierowej.

 

  1. Czy muszę podać moje dane osobowe?

Aby zrealizować zamówienie złożone przez Państwa w naszym sklepie musimy otrzymać od Państwa dane osobowe niezbędne do realizacji zamówienia. Niepodanie danych osobowych takich, jak dane adresowe (adres, na który przesyłka z towarem powinna być wysłana) będzie skutkować niestety tym, że nie będziemy w stanie wysłać Państwu towaru.

Przy czym danymi koniecznymi do realizacji zamówienia są: imię i nazwisko, adres wysyłkowy. Podanie maila jest konieczne w celu dokonania zamówienia poprzez sklep, ale nie jest wymagane przy zamówieniu telefonicznym –ułatwia to jednak kontakt w celu przekazania np. numeru śledzenia przesyłki.

Podanie numeru telefonu jest fakultatywne – w przypadku przesyłek kurierskich jednak kurier chętnie kontaktuje się telefonicznie w celu ustalenia terminu odbioru przesyłki.

Jeśli chcieliby Państwo otrzymać fakturę imienną – potrzebne nam są od Państwa dane osobowe w celu jej wystawienia. Konieczności takiej nie ma dla samego wystawienia paragonu.

Nie muszą Państwo podawać swojego numeru konta – przy przelewach Bank przekazuje je automatycznie, przy przesyłkach pobraniowych -nie jest to w ogóle wymagane. Podanie numeru konta jest potrzebne tylko w przypadku dokonywania na Państwa konto zwrotów z naszej strony. Numer konta musi być wtedy podany przez Państwa z zaznaczeniem celu (tj. zwrotu należności), wykorzystywany jest tylko w celu dokonania zwrotu należności i nie jest przechowywany w formie papierowej.

 

  1. Jakie dane przechowujecie?

 

Przechowujemy tylko te dane, które od Państwa otrzymaliśmy. Nie pozyskujemy żadnych danych, które nie są niezbędne do realizacji zamówienia lub innych czynności, o jakie Państwo nas prosili (np. oferty).

Z zasady posiadamy tylko: imię, nazwisko, adres wysyłkowy (w przypadku innego, niż adres zarejestrowania konta-także adres rejestrowy –np. z konta Allegro), numer telefonu (jeśli go Państwo podali), adres mailowy (jeśli nie było to zamówienie lub zapytanie telefoniczne), numer konta- jeśli dokonali Państwo płatności za pośrednictwem bankowości elektronicznej lub jeśli otrzymali Państwo od nas zwrot należności.

Wszystkie dane otrzymujemy wyłącznie od Państwa lub od serwisów (np. Allegro), którym Państwo wyraźnie zlecili przekazanie nam swoich danych osobowych.

Nie przechowujemy żadnych danych, które nie są niezbędne do zrealizowania zamówienia. Stosujemy tzw. zasadę minimalizacji -  przetwarzamy wyłącznie te dane osobowe, które są niezbędne do realizacji określonych przez Państwa zadań.

 

  1. Komu przekazujecie moje dane?

Państwa dane osobowe są przekazywane tylko instytucjom, którym ich przekazanie jest niezbędne do realizacji zamówienia lub realizacji spoczywających na nas obowiązków podatkowych i prawnych. Czyli:

  1. Poczcie Polskiej, firmom kurierskim – w zakresie imienia, nazwiska, adresu dostawy, numeru telefonu, adresu e-mail i wartości zamówienia w przypadku zakupów pobraniowych
  2. Bankowi BZWBK – w zakresie imienia, nazwiska adresu, numeru konta – w przypadku dokonywania przelewu zwrotnego. Przy czym dane te uzupełniamy TYLKO w poleceniu przelewu i nie wyrażamy zgody na ich dalsze przetwarzanie.
  3. Urzędowi Skarbowemu, organom prawa – w zakresie, w jakim mają prawo ich zażądać i tylko na ich żądanie
  4. Podmiotom, które udostępniają serwery i udostępniającym nam platformy zakupowe – tylko w zakresie niezbędnym do realizacji usługi – dzieje się to w sposób zautomatyzowany. Każdy mail przez Państwa wysłany i każde zamówienie przez Państwa złożone przechodzi przez serwery. Samo „przejście” przez nie jest już przetwarzaniem, w rozumieniu przepisów.

 

 

  1. W jakim zakresie przekazujecie moje dane?

Tylko w zakresie koniecznym do realizacji poszczególnych zadań, zgodnie z zasadą minimalizacji.

Oznacza to np., że Poczcie Polskiej lub Firmom kurierskim nie przekazujemy danych, które są im niepotrzebne do dostarczenia przesyłki. Nie dajemy im np. numeru Państwa konta bankowego, albo informacji na temat przedmiotu zamówienia.  Potrzebują jednak Państwa imienia, nazwiska i adresu, aby przesyłkę dostarczyć.

 

  1. Jakie mam prawa?

Przede wszystkim macie Państwo prawdo do ochrony Państwa Danych Osobowych i do wymagania od osób i instytucji, którym je powierzyliście, aby Państwa dane chronili.

A zgodę na przetwarzanie swoich Danych osobowych możecie Państwo wycofać w dowolnym momencie.

W szczególności macie Państwo prawo do:

  1. Dostępu do swoich danych osobowych (w tym uzyskania kopii danych)– oznacza to, macie Państwo prawo w każdym momencie zapytać o to, jakie dane są przetwarzane, kiedy, gdzie, w jakim celu i możecie dokonywać zmian. Możecie Państwo poprosić o to, abyśmy przedstawili Państwu to, jakie z Państwa Danych osobowych przetwarzamy (przedstawili ich kopię).
  2. Aktualizacji (sprostowania) i przenoszenia Danych Osobowych – oznacza to, że mają Państwo prawo w dowolnym momencie poprosić o uaktualnienie danych osobowych, zmiany ich, bądź przeniesienie (przekazanie) ich do innej instytucji
  3. Żądania ograniczenia korzystania z Państwa Danych Osobowych – oznacza to, że możecie Państwo np. wycofać w dowolnym momencie zgody na przesyłanie np. treści reklamowych, newsletterów, możecie Państwo zażądać, aby nie korzystano z Państwa danych osobowych w ogóle – proszę jednak pamiętać, że nakładając ograniczenie przekazania Państwa danych osobowych do wybranej przez Państwa firmy wysyłkowej uniemożliwi nadanie przesyłki.
  4. Usunięcia danych osobowych (tzw. prawdo zapomnienia) – mają Państwo prawo zażądać zawsze usunięcia Państwa danych osobowych. Proszę pamiętać, że jeśli zażądacie Państwo usunięcia danych przed realizacją zamówienia –realizacja zamówienia będzie niemożliwa. Proszę także pamiętać, że po realizacji zamówienia usuniemy Państwa dane, na Państwa życzenie w tym zakresie, w jakim będzie to możliwe nie łamiąc wymogów Urzędu Skarbowego (tj. informacja nt. transakcji opodatkowanej, musi być przechowywana przez pięć lat).Jednak na ten okres przechowywać będziemy tylko niezbędne dla US dane.
  5. Wniesienia sprzeciwu przeciw przetwarzaniu Państwa Danych Osobowych
  6. Wniesienia skargi do organu nadzorczego ochrony Danych osobowych, w Polsce jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  7. Wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych – od tego momentu Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko w tym zakresie, który wymagany jest od nas prawem (np. przekazanie faktur na żądanie Urzędu Skarbowego), ale nie będą Państwo otrzymywać od nas żadnych informacji marketingowych, nie będziemy mogli realizować także dalszych zamówień. Proszę pamiętać, że wycofanie zgody nie ma wpływu na legalność transakcji, które odbywały się, gdy zgoda nie była jeszcze wycofana.

 

Pamiętajcie Drodzy Państwo!

  • Przysługuje Wam prawo do cofnięcia w każdym momencie każdej zgody związanej z przetwarzaniem Państwa Danych Osobowych, której wcześniej udzieliliście.
  • Nikt nie może operować Państwa Danymi osobowymi bez Waszej zgody
  • Nikt nie może sprzedawać Waszych Danych Osobowych.
  • Zawsze powinniście wiedzieć, kto jest administratorem Waszych Danych Osobowych.
  • Informacje na temat ochrony Waszych Danych Osobowych muszą być udzielane w sposób jasny i przejrzysty.
  • Wasza zgoda na przetwarzanie danych powinna być dobrowolna, konkretna, świadoma i jednoznaczna – nikt nie ma prawa w niejasny sposób „wyciągać” od Państwa zgody, lub większej ilości Danych Osobowych niż to konieczne. Musicie wiedzieć na co się godzicie i w jakim zakresie i celu udostępniacie swoje dane.
  • W każdych podjętych transakcjach podawajcie Państwo  tylko niezbędne dane osobowe – są one Waszym skarbem, nie rozstawajcie się z nimi łatwo!
  • Macie prawo do uzyskania informacji na temat statusu swoich danych –macie prawo je zmienić, aktualizować, przenosić i usuwać. To są Państwa dane osobowe, Państwa własność.

 

Jeśli mieliby Państwo pytania lub uwagi, jeśli coś jest niezrozumiałe – uprzejmie prosimy o kontakt na mail: rodo@tradelectra.pl

Odpowiemy na każde Państwa pytanie i postaramy się wszystko jak najdokładniej wyjaśnić.



POLITYKA PRYWATNOŚCI
Niniejszy dokument określa zasady przechowywania, dostępu i magazynowania danych osobowych Klientów  przez Hurtownię TradElectra Agnieszka Bieńka, Toruń 87-100, ul. Kusocińskiego 16/1, która wg ustawy o ochronie danych osobowych, staje się ich administratorem.
 
  1. DEFINICJE
 
  1. Administrator: Hurtownia TradElectra Agnieszka Bieńka z siedzibą w Toruniu 87-100, ul. Kusocińskiego 16/1, wpisana do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej, NIP: 8792101808, Regon: 341372230
  2. Sklep Internetowy: sklep internetowy prowadzony przez firmą Hurtownia TradElectra Agnieszka Bieńka od adresem www.tradelectra.pl
  3. Sklep: sklep internetowy prowadzony przez firmą Hurtownia TradElectra Agnieszka Bieńka od adresem www.tradelectra.pl
  4. Klient: osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka nie posiadająca osobowości prawnej kupująca Produkt oferowany do sprzedaży przez Sklep Internetowy lub korzystająca z usług Sklepu
  5. Konto Klienta: strona w Sklepie Internetowym, baza zawierająca dane Klienta, po zalogowaniu do której Klient może składać zamówienia na Produkty, przeglądać historię swoich dotychczasowych zamówień, dane dotyczące wpłat i nadpłat z tytułu zamówień a także ma dostęp do swoich danych osobowych i może je modyfikować
  6. Ustawa o ochronie danych osobowych: Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r (dz.U. z 2002 Nr.101 poz. 926 z późn. zm.)
 
 
  1. INFORMACJE PODSTAWOWE
 
  1. Administratorem magazynowanych danych osobowych i operatorem Sklepu jest  Hurtownia TradElectra Agnieszka Bieńka z siedzibą w Toruniu 87-100, ul. Kusocińskiego 16/1, wpisana do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej, NIP: 8792101808, Regon: 341372230, zwana w niniejszym dokumencie Administratorem.
  2. Podawanie danych osobowych przez Klienta jest całkowicie dobrowolne.
  3. Wszystkie dane osobowe przekazane Administratorowi wykorzystywane i przetwarzane są wyłącznie w zakresie i celu, na jaki Klient wyraził zgodę.
  4. Klient ma prawo nie wyrazić zgody na przetwarzanie jego danych osobowych, jednak uniemożliwia to złożenie i realizację zamówienia w Sklepie Administratora oraz uzyskanie dostępu do wszystkich funkcjonalności Sklepu Administratora.
  5. Klient ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich modyfikacji oraz ich usunięcia w dowolnym momencie. Klienci zarejestrowani zmian tych mogą dokonać poprzez Panel Klienta. Klienci niezarejestrowani lub chcący usunąć swoje dane muszą w tym celu skontaktować się z Administratorem.
  6. Administrator przestrzega polityki bezpieczeństwa danych osobowych.
  7. Administrator dokłada wszelkich starań, aby dane osobowe Klientów były bezpieczne, a poziom świadczonych przez niego usług był na jak najwyższym poziomie i gwarantował jak największe bezpieczeństwo.
  8. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za podanie nieprawidłowych danych.
  9. Składając zamówienie w Sklepie Internetowym Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych w bazie Hurtowni TradElctra oraz ich przetwarzanie wyłącznie dla celów realizacji umowy i zamówienia.
 
 
  1. SPOSÓB POZYSKIWANIA INFORMACJI
 
  1. Sklep pozyskuje informacje dotyczące danych osobowych w następujący sposób:
  1. Dobrowolne wpisywanie prze Klienta do formularzy danych osobowych
  2. Dodatkowe zbieranie informacji o parametrach połączenia (adres IP)
  3. Zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookies (Szczegóły działania plików i polityki zarządzania plikami cookies poznać można w zakładce „POLITYKA COOKIES”).
 
 
  1. RODZAJ GROMADZONYCH DANYCH
 
  1. Podczas rejestracji Konta Klienta:
  1. Administrator gromadzi dane niezbędne do założenia konta, takie jak: imię, nazwisko, adres, adres poczty elektronicznej
  2. Zarejestrowanie tych danych umożliwia Klientowi i założenie Konta Klienta umożliwia Klientowi szybsze składanie kolejnych zamówień, gdyż nie musi każdorazowo wypełniać swoich danych osobowych.
  3. Rejestracja danych w ten sposób umożliwia Klientowi obserwowanie historii zamówień.
 
  1. Podczas składania zamówienia, bez zakładania Konta Klienta:
  1. Administrator prosi o podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienie (takie jak: imię, nazwisko, adres, adres poczty elektronicznej), które w przypadków Klientów posiadających Konto Klienta w większości  uzupełniają się automatycznie.
 
  1. W przypadku wyrażenia przez Klienta dodatkowej zgody dane osobowe będą przetwarzane przez Sklep Internetowy w celu informowania Klienta o nowych Produktach i promocjach lub w celu wysyłki Newslettera.
  1. W tej sytuacji Klient proszony jest o podanie jedynie adresu poczty elektronicznej
  2. Zgadzając się na przetwarzanie danych osobowych na cele realizacji zamówienia lub założenia Konta Klienta, Klient nie akceptuje automatycznie zgodny na przesyłanie treści reklamowych czy Newslettera. Te działania wymagają osobnej zgody.
  3. Klient w każdej chwili może zrezygnować z otrzymywania treści reklamowych lub subskrypcji Newslettera, logując się na swoje Konto lub klikając link anulujący subskrypcję w stopce Newslettera lub zwracając się z takim żądaniem do Administratora wysyłając mu e-mail.
 
 
  1. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
  1. Dostęp do danych osobowych Klienta mają wyłącznie pracownicy Sklepu.
  2. Pracownicy Sklepu zostali przeszkoleni w zakresie zgodnie z polityka bezpieczeństwa danych osobowych i podpisali stosowne oświadczenia dotyczące ochrony danych osobowych.
  3. Administrator zastosował środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych, zgodnie z wymogami określonymi w przepisach o ochronie danych osobowych.
 
 
  1. UDOSTĘPNIANIE DANYCH
 
  1. Dane osobowe podlegają udostepnieniu podmiotom zewnętrznym tylko w granicach prawnie dozwolonych.
  2. Dane osobowe udostępniane są wyłącznie podmiotom niezbędnym do realizacji zamówienia (t.j., np. serwis płatności On-line, serwis banku, Poczta Polska itp.) i tylko w zakresie niezbędnym do realizacji usługi.
  3. Dane umożliwiające identyfikację osoby fizycznej udostępniane są wyłącznie za zgodą tej osoby.
  4. Operator może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Sklep upoważnionym organom, na podstawie zgodnych z prawem żądań.
  5. Dane osobowe Klientów nie są udostępniane innym podmiotom w celach marketingowych.
 
 
  1. KONTAKT ADMINISTRATORA Z KLIENTEM
 
  1. Administrator kontaktuje się z Klientem niemal wyłącznie za pomocą przekazanego przez Klienta adresu e-mail.
  2. W szczególnych przypadkach, t.j. jeśli próby kontaktu za pomocą poczty elektronicznej nie przyniosły efektu, lub nastąpiła awaria sieci Interent i kontakt poprzez adres e-mail jest niemożliwy, Administrator może skorzystać z podanego przez Klienta numeru telefonu.
  3. Ze względu na bezpieczeństwo transakcji, potrzebę potwierdzenia wiarygodności osoby podejmującej kontakt, Klienci proszeni są o kontakt z Administratorem w pierwszej kolejności poprzez adres e-mail: sales@tradelectra.pl. Wszelkie zmiany i zamówienia mogą być dokonywane wyłącznie na drodze kontaktu mailowego. Tylko w szczególnych przypadkach Administrator proponuje kontakt telefoniczny i nigdy nie realizuje zamówień i zmian złożonych przez telefon, bez otrzymania ich potwierdzenia na drodze mailowej lub poprzez Panel Klienta.
  4. W przypadku wątpliwości lub pytań dotyczących Polityki Prywatności Klient proszony jest o kontakt z administratorem pod adresem: sales@tradelectra.pl
 
 
  1. ZMIANA POLITYKI BEZPIECZEŃSTWA I PRYWATNOŚCI
 
  1. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany Polityki Prywatności, o ile będzie tego wymagać obowiązujące prawo, ulegną zmianie warunki technologiczne funkcjonowania sklepu lub zmiana będzie wprowadzać standard wyższy od minimum wymaganego prawem.
  2. O zmianach Polityki Prywatności Administrator będzie informował Klientów drogą elektroniczną (na wskazany przy rejestracji adres e-mail).
  3. Powiadomienie o zmianie Polityki Prywatności przez Administratora zostanie wysłane co najmniej na 30 dni przed wejściem w życie nowej Polityki Prywatności.

Przejdź do strony głównej